Sunday, August 8, 2010

26. Sunt discriminati Haretistii? DA! Dovada este mai jos...

Dupa o lipsa destul de indelungata (timp in care am asteptat o rezolutie din partea celor doua institutii, pentru a le putea actiona in judecata), am inceput sa caut din nou resurse pentru blog. Unul din colegi mi-a semnalat ca o alta universitate (NB Andrei Saguna, Constanta) ofera "la liber"grilele si raspunsurile aferente.

Cum eu inca nu am auzit sa fie luata vreo masura impotriva acestor universitati (nu este un caz singular in invatamantul romanesc), pot sa admit ca Haretistii sunt discriminati.
Pentru conformitate, situl facultatii: http://www.andreisaguna.ro/index.php

Anuntul urmator:

MODALITATEA DE SUSTINERE A EXAMENULUI DE LICENTA PENTRU

SESIUNEA VARA 2010

*Materialele necesare pregatirii pentru examenul de licenta (tematica, bibliografie, subiectele si grilele orientative) sunt puse la dispozitie pe www.andreisaguna.ro si pe CD (la centrul de copiere).

NOU. Au fost puse la dispozitia studentilor testele grile si raspunsurile corecte ale acestora.


apare in sectiunea Licenta Sesiuna vara 2010.

No comments:

Post a Comment