Tuesday, September 21, 2010

28. Alti oameni umiliti intr-o facultate de stat!

Un lector de la Universitatea din Bucuresti a tinut cu tot dinadinsul sa demonstreze ca in examenele la care este prezent, nu se copiaza. Pentru a-si satisface propriul orgoliu si fara a avea acceptul superiorilor, acesta s-a dotat cu un aparat de bruiat dispozitivele electronice, asa... pentru orice eventualitate.

Rezultatul: unul din candidati a depus plangere la rectorat.

Iata un fragment din articol: "Nici eu şi nici colegii mei nu ne-am înscris la această facultate pentru a fi umiliţi şi batjocoriţi. Suntem oameni în toată firea şi avem dreptul să fim respectaţi. Am solicitat domnului rector să mi se comunice în scris dacă s-a făcut o evaluare preliminară a impactului semnificativ pe care un sistem care generează un câmp electromagnetic îl are asupra sănătăţii şi securităţii studenţilor aflaţi în sala de examen. De asemenea, cine a autorizat folosirea acestui aparat care a funcţionat continuu două ore", spune Tudor Stomff, student în anul I, ID, la Facultatea de Drept a Universităţii Bucureşti, inginer, doctor în ştiinţe economice şi titular al unui curs la o instituţie de învăţământ superior."

Intregul material il aveti aici: http://www.romanialibera.ro/actualitate/educatie/razboi-electronic-la-examen-180506.html

No comments:

Post a Comment