Sunday, August 9, 2009

10. Medicinistii au un forum mai mult decat interesant despre frauda la examene

Am gasit pe un forum al medicinistilor "Medicina Bucuresti- medical students & junior doctors forum" mai multe lucruri interesante. Un punct de vedere foarte bine argumentat si care exprima extraordinar starea de fapt din invatamantul de stat ii apartine unui uitilizator numit cypher.

Cei interesati sa urmeze link-ul:

http://www.imed.ro/forum/viewtopic.php?f=1&t=4814
- sunt foarte multe opinii interesante acolo.

Cypher spune:

"jenant tare ce sa zic. Dar cand te vezi cu 10 in carnet taci si pleci mai departe. Si asa facultatea iti e necesara doar ptr a emite adeverinta aia de intrat la rezi.
de ce sa nu copii: la ce sens are sa inveti la materii la care se stie ca e lejereala? Din orgoliu..vai dom'le nu ...eu invat, ca eu ies mai castigat.
Ete vax, niciodata nu ai sa stii exact cum scrie in carte ..nici cand iti dicteaza prin Hf ca mai incurci cuvintele, cifrele etc.
ptr cei ce nu vor in viata sa copie raspunde'ti'mi: te simti mai bine ca ai luat 9 pe coaja ta cand altul a luat 10 pe Hf si ti'a luat bursa din fata?
dar na..e de orgoliu bre...de parca orgoliul e trecut in carnet nu nota
p.s si mie mi'a placut sa copii direct din sursa..e mai asa decat cu fire, minute cosmote/zapp. In plus acuma cu noile telefoane cu suport word...e frectie sa iei examene date la gloata intr-un amfiteatru

_________________
I choose not to choose life.And the reason..there is no reason.Who needs reasons when you got medicine??

No comments:

Post a Comment